Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja vmt
Ei nyt varsinaisesti pelkästään tähän kokemukseen... Kuitenkin tässä kenkien lämpimyysasiassa kannattaisi ottaa vaan ne huomioon, millä on vaikka pari tuntia seisottu paikallaan kovassa pakkasessa. Ei minulla ainakaan kävellessä tai jotain töitä tehdessä ala varpaita paleltaa oikeen missään kengissä, vaikka kuinka olisi pakkasta, mutta passissa seistessä alkaa kyllä. Aina jos vaikka sen pari tuntia seisoo paikallaan esim 20 asteen pakkasessa.
Itse passissa kovilla pakkasilla olen käyttänyt Sievin vuorellisia nahkasaappaita tai sitten vielä kylmemmällä McKinley Kelowna saappaita, mutta nuo jälkimmäiset on kyllä vähemmän käytössä, kun jotenkin kankeat kävellessä. Eikä kyllä näyttänyt enää valikoimassa olevankaan... Ei ole tullut kokeiltua vielä noita neopreeni jne. saappaita, mutta varmaan jonain kertana koitankin.
|
Juu, tää ei ollut oikein pakkas- eikä passitesti, ehkä enemmän tällainen ei-kumisaappaan kastumistesti. Niinkuin totesin, niin en voi tän perusteella sanoa noista oikein mitään. Sahauksen turvakengäksi toimi kuitenkin hyvin.