jotkut on ottanut sen peltilevynkin pois kun on jossakin mllissa helpompi ottaa siitä auki ni on tappi tippunu.
Tiivisteistä en tiedä et miks kaks mutta omalla kokemuksella

uudet suuttimet ja siirtopumppu sitte konttorille ja eka kunnon ryntäytys ni kone sammus heti täyden laukan jälkeen siihen ja pienellä sahaamisella käyntiin ja rupes kone käymään vähän omalaatusesti ja napsahti ajokielto tuli kun edellisellä kerralla kierrokset voblas täyskaasulla ni ei kelvannu konttorin sedälle. kotona sitten alko ihmettely kunnes selvis et siirtopumppu on sökönä näin 45km ajelun jälkeen. no pumpun kanssa kiroamaan varaosa tiskille. myyjä haki uuden pumpun ja kysyi että oliko molemmat tiivisteet välissä. uuden pumpun joutusin sit ostaa mut vitutus oli niin suuri etten jäänyt kyselee et miksi kaks tiivistettä. kolmannen katsastus reissun aikana taas uus katsuri joka oli asiallinen ja ekan polkasun jälkeen tuli hieman vaikean oloisena kertomaan että kone kiertää aivan liikaa. pienten tutkailujen jälkeen sain ruuvata rajoitinta konttorin työkaluilla sopivaksi. syy miksi rajoitin ruuvi oli kierretty selälteen edellisen omistajan toimesta jäi arvoitukseksi.
mitä tästä opimme emme ehtään mitään
itse veikkaisin suodatin jalan o-renkaita taikka jotakin muuta saumaa/liitosta josta voisi ilmaa saada. läpinäkyvällä putkella vois selvitä tekeekö ilmaa