Näytä yksittäinen viesti
  #2  
Vanha 07.12.2012, 13:48
mparty:n Avatar
mparty mparty ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 29.09.10
Sijainti: Tyrnävä
Viestit: 1.516
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ABLemmy Näytä viesti
Kokeiltu on kaikilla puhaltimen asennoilla ja sama homma. Ja homma menee niin että kun ylämäki alkaa niin ensin puhaltaa hetken kylmää ja sitten loppuu puhallus kokonaan. Kun ylämäki loppuu alkaa tulla lämmintä normaalisti. Alamäessä toimii myös normaalisti. Ei vaan pysty ymmärtää, koskaan kuullutkaan että vois noin tapahtua
Onpa mielenkiintoista, kylmää kyytiä varsinkin ylämäkiajoissa Yks ongelma mikä mulla oli omassa XJ:ssä oli että kun rattia käänsi sopivasti lämppärin puhallin joko hyytyi tai alkoi puhaltamaan täysillä Vika löytyi rattiakselin päältä jalkotilasta, tehtaalla ovat asentaneet johtopakat kulkemaan pirun terävien kiinnikerautojen yli ja oli muutama lämppärin johto jo hinkkautunut puhki. Sopivasti kun ne liikkui meni johtoja oikoseen ja lämppäri teki ihan mitä se halus...
__________________
Lakeuden Maastoautoilijat ry / LaMaas Offroad
http://www.facebook.com/LaMaasRy
Vastaa lainaten