Näytä yksittäinen viesti
  #197  
Vanha 04.12.2012, 20:53
young n dum:n Avatar
young n dum young n dum ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 27.09.09
Sijainti: Konnunsuo mamu senter of suomalia
Viestit: 3.483
Perusasetus

ei oo töitte jälkee kerenny lähtee pihalle palelemaan ni tänää aktivoiduin ku tuli personal reiner Calmari piipahtaa tallilla.

vähä meinas usko loppua purkaessa mut kylhä se siin selvis mite purkaantuu ku oli vähä ekan tehny tuhoja

laakereita pitää käyvä kyselee.. tai lähinnä kui monta sataa tonnia maksavat

ja se perkeleen napojen sorvaus kans pitäs jollekki tyrkyttää. jokuse vuoden ku täs joutuu viel teetättää muil sorvaukset siinhä se sorvin hinta sit olikin..

murroksen kumit, pinionin stehvat ja lukon kalvot menee kans to do listalle.

nooh. onneks on koht vähä pitempiä vapaita pääsee korin ja rungon muutoksie kimppuun.. voi sit kätevästi unohtaa akseli hommat.. ku ei nää oikee luonnistu.

EDIT: kattelin palstan vanhoja volvolaisten levyjarrutus topikkeja mut en löytäny oikee muita ku 16" tuumaselle tietoa/guvia. Tapsan patrollinki jarrut ilmeisesti sit 16" vanteelle? prrkkl ku on 15" vanteet ja kumit jo
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri

Full Size Jeep Master Fabricator

VALMET = Rerentless reliability

Viimeksi muokannut young n dum : 04.12.2012 23:10
Vastaa lainaten