Lainaus:
quote:
Syyt miksi inhoan kristinuskoa löytyy sen historiasta. Kuvottavaa ajatella että kristinusko olisi mukamas se "oikea".
|
Ei kyllä syy inhoosi löytyy saatanasta, joka on tullut sinuun, kun olet paaduttanut sydämesi. Oikeasti tiedät kuitenkin, että kristinusko on ainoa oikea! Siitä seuraa pelko, koska tiedät joutuvasi helvetin iankaikkiseen kidutukseen. Ja pelosta seuraa viha ja inho. Mutta Jeesus on valmiina pelastamaan sinutkin.
Tästä hyvänä esimerkkinä on, kun viikonloppuna juuri saimme napattua muutaman noidan, nuoren teinitytön, jotka pitivät metsässä noitasapattia alastomana nuotion ympärillä hyppien. Kylläpä ne riehuivat ja vastustivat pidätystä! Yksi oli alaikäinen, ja veimme hänet välittömästi vanhempiensa luokse. Hänen isällään oli mitta täynnä ja vanhempi konstaapeli katsoi "sormien läpi" kun isä käytti varovasti vähän vyön solkipäätä tytön takapuolelle. Tällä ja rukouksella oli hämmästyttävä vaikutus: tytön koko olemus suorastaan muuttui hetkessä, kun perkele lähti hänen sisältään.
Niilo Paasivirta
http://www.co.jyu.fi/%7Enp/
Edited by - np on 12/07/2004 17:12:01