Alkuperäinen kirjoittaja BJ-40/76
Juurikin tämä, mitä juurikin yllä kerroit, on se minkä takia moni näennäisesti hyvä ja kätevä juttu "palaa pohjaan"
Siis kun "MINÄ, MINÄ, MINULLA ON NIIN MINÄ KÄYTÄN, MITÄ MUUT PASKAT LAINKUULIJAISET EIVÄT USKALLA..."
"Ja minä ainakin polttele niitä pitkiä niin kauan kunnes tiedän mitä sieltä tulee vastaan"
Ja yleensä näitä näkee juurikin 18v lippalakkimiehillä, joilla pimeänäkö/kontrastien erottaminen ja reaktiot on parhaimmillaan, kuten esim. minulla taannoin, niin ei ymmärretä sitä, että vanhemmilla vastaantulijalla on hätä, kun ei käytännössä näe mitään, ajetaan vaan tuota valoparvea kohti....
kerran seurasin k.o episodia oulu-kuusamotiellä, ajoin rekan perässä, ohituspaikka odotellessa, missä ei ollut kovin hyvät valot (mutta paremmat kuin minulla) rekka vaihtoi lyhyille varmaan lähes kilometrin ennen tuota lippalakin valohelvettiä, mutta lippalakilla pysyi pitkät, muutaman sekunnin kuluttua rekka räppäsi pitkiä, ja ei vaikutusta! sitten rekka vaihtoi pitkille, näytti vilkulla keskelle tietä, ja ajoi keskiviivaa..., itse nostin jalan kaasulta, ja odotin mitä tulemaan pitää....
No homma purkaantu reilussa kymmenessä sekunnissa; lippalakkimies tuli kävelyvauhtia aurausviittoja hipoen lyhyillä, ja rekka palasi takaisin reunaan.
p.s Sen verran "pelotti tuo että yritin herättää rekkasuskin huomiota pitkillä, josko sieltä tulisi toinenkin auto"
-> Tummiin pukeutunut lippalakkijantteri, ja vieressä tummiin pukeutunut nuori neiti, oli suu auki!
Valitettavasti oli pikkasen kiire, ja hf oli jäänyt toiseen autoon, eikä pimeässä nähnyt kirjoittaakaan-> rekkakuski pääsi varmaan pälkähästä?
No, tämäkin olis paremmin sopinut jonnekkin, esim chit....
|