Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Ambula
Kiitoksia!
En missään vaiheessa ole webaston laatua epäillyt. Toisessa kulkineessa on, ja hyvin pelittänyt.
Pitää huomenna soitella, ja tiedustella hintoja.
Kerran kirpaisee, mutta tarpeeseen tulee..
|
Siis nuo minun kokemukset Nimenomaan termotop C; jota olen kehunut 10vuotta...
Webastolla on uudempi versio tuosta termotop C ;stä jota mainostetaan että nopeampi jne, mutta se on eri, siinä dsl pumpataan kuppiin, jota lämmitetään käynnistettäessä, ja syttyy nopeasti, siitä tuo nopeusero, tehot molemmissa samat

Ja nuo kulkee täälläpäin kuukuna? wepastoina.
Jostain syystä tuo termotop C edellenkin keikkuu valmistuksessa, vaikka on tosi vanha, syö sähköä paljon jne. vai saako enää? ebay oli.....
Kaveria lainatakseni, hänellä oli leasin autot ennen, ja niissä se toinen valtamerkki; Rouvan (omaan) autoon tuli ensiksi webasto, ja sitten firman auto tuli myös webastolla, vaikka k.o merkit suosii e-alkuisia, mutta onnistu myös webasto...
Siis kaveri kertoi että elämä on tylsää, kun on webasto, Kun lähdet kävelemään autolle, niin siellä on puolilämmin auto
Toki minulla voi olla pikkasen värilliset lasit noiden suhteen, mutta yhden talven korjasin autoja, ja alle 10v yksi webasto oli rikki, sen polttoaineen paineputken lokilämppärin asentaja oli hosunut/ohjannut down pipeen
Ja noita e-alkuisia oli muutama, esim. transitin e- on lähes sama kuin mondeon, mutta mondeossa on rst-kiinnikkeet, ja paineensäädin, ja maksoi vain vajaa 2000e, transit olis maksanut yli 2000e ilman noita....
Ja k.o talvena eberiä ei saanut mistään, muualta kuin varaosaliikkeestä, ja webastotkin oli kiven alla,