Näytä yksittäinen viesti
  #10  
Vanha 02.12.2012, 22:53
BJ-40/76 BJ-40/76 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 11.05.09
Sijainti: Oulu
Viestit: 5.055
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja chief360 Näytä viesti
nyt ois roska-auto mallin sepsoni hankittu mersuun
kooltaan aikamoinen murikka mut vetoa ei luvata 4000kg enempää.
perus huollon/tarkistuksen yhteydessä ois aikomus hieman syventää rumpua sorvilla ja kokeilla saako siihen rummun vapautuksen tehtyä, päätylaipan valussa on vivun paikka mut en tiiä mitä sisuksissa on ennen kun purkaa tuon.
malli on 62.54-011.
http://www.sepson.se/sepgain-h40/6254-003-40-kn__75
kuvan vinssi on ilmeisesti sama mutta mallinumero on uusi.
nii ja tätä ois tarkotus pyörittää parkerin fi-61 pumpulla. enää ois säiliön teko.
sen tilavuudesta jos olis mielipiteitä ni otan kiitollisena vastaan
Jos vastaava kuin vaihtolavalaitteen "rumpu" niin pystyy syventämään monta milliä... -> Kokeile valurauta puikolla, että pystyykö hitsaamaan, jos onnistuu "nätinoloisesti" niin uuden rummun ja päätylaipat voi tehdä vaikkapa hytikkasylinterin putkesta ja levystä..... ja putken sisään vanhasta romut.

Ja moottorin vaihto isompitilavuuksiseen lisää voimaa, paine noissa pakkareissa on jo yleensä väh. 140, yleensä enemmän, alkaen 180 kg/cm3

Ja tuohon italialaiseen "navetta":aan, nuo valot taitaa katolla olla sitä varten, että kun alkuperäiset ei näytä jonkin ihme mööpelin ollessa keulassa, siis nuo "vinssipedin" kiinnikkeet on varmaan tarkoitettu lumenpoistoon liittyvään....

Viimeksi muokannut BJ-40/76 : 02.12.2012 22:56
Vastaa lainaten