Mulla on webaston termotop c, tehoa 5,2kw tai 5kw riippuu mistä lukee.
Lämmittää pelkästään moottoria, ja on lämppärin nestekierrossa, pitäs olla yksi takaiskuventtiili lisänä, (nyt vanha lämppärin hana.) koska meinaa kierrättää pelkästään kennoissa
Lämmintä riittää hyvin, tulipalopakkasella reilu puoli tuntia, niin kone nolla-asteinen, ja jos 20 asteen pakkasessa antaa olla tunnin päällä, niin webasto tippuu puoliteholle, siis nesteet noin 80 asteisia.
Ja jopa maantieajossa tulipalopakkasilla päällä, sillä lämpö riittää paremmin.
Mulla Oli vuorokausikello, mutta se ei tykännyt veneessä ollessa Perämeren vedestä, nyt mekaaninen sisätermostaatti, siis joka pitää konehuoneen lämpötilan säädetyssä

ja kesällä veneen sisätilan halutussa, koska webasto kesät veneessä, siis k.o vebasto asennettu yhteensä noin 20 kertaa

ja ainut remontti, mitä on tehty, on se että yhden kerran olen pessyt palopään ultraäänipesurilla, kun ei aina lähtenyt ensimmäisellä käyntiin

Ja tuossa pöydällä olisi gsm-rele, jolla saisi pari muutakin juttua tehtyä... (varashälyytin, kaukosammutin, äänitorven kauko-ohjaus jne)
Ja hj-61:n jäljiltä tuolla 12v webastolla on oma akku, siis ei voi tyhjentää auton akkuja.