Mää ihmettele kauhiast'
Arvon herrat.
En ole ajanut kilpaa Offia, en suunnistanut enkä muutenkaan tiedä lajista juurikaan mitään. Kommentoin silti.
Käsitykseni mukaan tässä keskusteluketjussa ainakin useimmilla meistä on ollut vilpitön tarkoitus ymmärtää mistä uudessa suunnistuscupissa on kyse. Olen lukenut noita sääntöjä ja kieltämättä ulkopuolisen silmissä niissä on joitain hiukan koomiselta kuulostavia lauseita, mutta ehkä ne menee vaan minun omituisen huumorintajun piikkiin. Tai sitten ei vaan esitiedot lajista riitä. Ymmärtää koetan kyllä.
Mun mielestä olisi tosi kivaa että voisimme ylläpitää asialinjaista keskustelua täällä ja nauttia palstan kautta saatavista neuvoista ilman alatyylisiä tai toisten mielipiteitä mollaavia heittoja.
Tämä keskustelu jatkuessaan joutaa chit-chat-alueen tunkio-alaosastolle ja loppujen lopuksi tuottaa vaan lisää mielipahaa.
Minun mielestäni olisi todella sääli, jos täällä alennuttaisiin loanheittopalstojen tasolle.
Offipalstan arvolle sopivaa keskustelusävyä toivoen pyydän anteeksi jos joku nyt tästäkin pahoitti mielensä.
Viimeksi muokannut Porvoon Hilma : 02.12.2012 09:33
Perustelu: Korjasin Offipalstan kirjoitusasun :)
|