Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja mjoona
Etuakseliremontin jäljiltä on ajettu niin vähän että levyt ja palat eivät ole voineet kauheasti kulua. Pronssiholkkeihin hioin asennuksen yhteydessä väljää, oliko se sitten riittävästi. Paha sanoa.
|
Oliko nuo pronssiholkit samasta firmasta, kuin vetonivelet?
Ja vian etsimista jatketaan: toimiiko sinulla napalukot?
Helpoin testata seuraavasti:
Ensiksi jakolaatikko takavedolle, jos alipaineohjattu neliveto, niin neliveto lähtee pois päältä vain, jos alipainetta ja "vääntöä ei ole,-" siis jos ei ajokuntoinen auto, niin alipainetta toisesta autosta, ja eturengas tunkilla ylös.....
Ja kun neliveto pois päältä, napalukot auki, niin;
Siis molemmat napalukot auki, etukardaanin pitäs pyöriä vapaasti, ja kun pyörii niin;
a) kuskin napalukko kiinni (pitäs etukardaanin edelleen pyöriä, jos ok)
b) vänkärin napalukko kiinni edellisen lisäksi (ei pitäs etukardaanin edelleen pyöriä, jos ok)
c) edellinen toisin päin, siis ensin molemmat auki, ja sitten vänkärinp. lukko kiinni, pyöriikö? sitten kuskinpuoli kiinni, pyöriikö?
Noilla päästään eteenpäin...
Ja hj-6x; "kaikki" kytkettävällä nelivedolla, ja manuaali napalukoilla.
Ja jos vetari "räjähtää" siis "malja" menee kappaleiksi, niin silloin navassa teräsmurskaa, joka voi jumittaa ohjauksen milloin tahansa, ja mihin asentoon vain....
Itse olen ajanut "hiljaisuudessa-" oman bj-n; "pienehkön siirtymätaipaleen", siten että tuo ohjaus oli jumissa siten, että kulki suoraan,jos poikkesi asteen, niin pakilla linjaan...) ja käänty oikealle senverran, että kun "kääntyi rekkamiehenä" niin kävi vastaantulijan kaistalla

(yht. kolme kääntymistä oikealle, niin oli hallissa....