Ja taas o vehkeet puutunu. Reiman synttäri-ajeluilla ajeltiin rennosti pusikossa ja kas kummaa. Sinnehän oli joku haudannu kunnon kannon. No ei menny ekalla yrityksellä yli, ni piti hiukan ahdoilla kokeilla ja kantoon tössähti matka. Ja lisää vauhtia ottaessani huomasin ohjauksen jotenkin oudoksi. Ulostauduttiin Mikun kans oikein ulos ihmettelemään vahinkoja ja todettiin koko ohjaustangon kadonneen jonnekkin. Molemmat nivelet oli juurestaan katkenneet.
Dirtyn serenaadi asiasta:
http://www.youtube.com/watch?v=8yHzX...ature=youtu.be
No kone saatiin metsästä nosturin avulla pois ja saatettiin talliin häpeemään.
Sitten alko taas ajohalut nousemaan ja piti saara auto kuntoon. Nappasin uusia nivelia kainaloon ja kurvasin Kankun pajalle. No, ylikoneistaja köy heti hyllystä sopivaa materiaali moiseen hommaan. Ainesputkea 35x20.
Tanko sorviin:
Kankku hiukan suurens sisäröörii:
Sitte pillillä kanki kuumax:
Ja nivel lämpölaajentuman kokeneesee reikään:
Ja täydellinen lopputulos:
Eli nivelet o ny pelkällä lämpösovitteella kiinni, koska ei sattunu nurkissa olemaan 21 mm jenkatappii. Saatan vielä tempasta pikku hepit noihin saumakohtiin.
Ja tästä kaikesta kiitokset Kankun koneistamolle.