Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Gary Grand
Pikkasen oli tuosta sun tekstitulvasta paha lukea,  mutta tuo vimonen lause lainauksessa sattui korvaan aika pahasti.
Justyä on ollut ruiskulla, mutta ovat Suomessa harvinaisia. Jälkituontina niitä kyllä on tuotu. Yks tuttu varaosakauppias on niihin kaasareita vaihdellut useampaan, pyynnöstä. Itse on sitten laitellut taas noita ruiskuja omiin Justyihinsa 
|
Seuraavaa koppaa saa ruiskulla. Tuota koppaa ei saa ruiskulla, eikä sitä ole koskaan saanut euroopassa ainakaan ruiskulla. Sama pätee Domingoon. Sitäkään ei ole koskaan saanut europpassa ruiskulla, kunnes koppa vaihtui. Mutta mistäs repii tuollaisen Justyn ruiskumoottorin? Mulla olisi ollut Domingoon ihan aito ja alkuperäinen ruiskumoottori, mutta se meni sitten niiden Domingojen mukana. Siitä ois käynyt imusarjat suoraan kiinni tuohon ja ois saanut oikein monipisteruiskua. Ja kun joka paikassa lukee Subaru niin mistä ne katsastuksessa tietää tuollaisesta autosta onko sitä koskaan saanut ruiskulla ja onko tuo alkuperäinen vai ei? Ei ne tie mistään sitä kun luulivat muutenkin leimalla sitä jatkuvalla nelivedolla varustetuksi muutenkin. Ei ollut katsuri koskaan nähnytkään tuollaista laitosta

Domingon ruiskuja on saanut noista Elcateista, mutta nykyään niitäkään ei saa mistään. Saksassa tosin olisi ruisku domingoja myynnissä, mutta yllättävän kalliita ne sielläkin on ja tänne roudaaminen on kallista. Se seuraavan kopan Justy perustuu taas Suzukin Swiftiin. En tiedä onko siinä ihan suzukin tekniikka subarun logoilla vaan? Pari tuollaista olen nähnyt myynnissä. En myöskään tiedä onko se enää kolmipyttyisellä koneella?
Olettaisi kyllä että on ihan ok vaihtaa kaasutin ruiskuun, koska siinä pienenee kulutus ja päästötkin erittäin todennäköisesti. Tuollainen kaasari on niin perseestä säädellä toimimaan ja vielä kun siihen on tuollainen katti tungettu väliin. Domingon kanssa se oli aina karmee säätö että sen sai leimalla päästöistä läpi. Muinoin kun etukäteen niihin haki vielä päästölappua niin joka paikassa ongelma oli kuulemma kolmipyttyisyys, kaasarin ja katin yhdistelmä. Ehkä ne kolmepyttyä on vaan vaikea saada toimiin kunnolla kaasarilla? Nythän nuo kolmipyttyiset koneet tekee taas tulemistaan. Japsit oli siinäkin jo 80-luvulla aikaansa edellä