Jos joku kysyy mihin rahat menee. Niin rahastonhoitajalla on Veten body-off menossa ja puheenjohtaja viimeistelee talonrakennusta. Siinä nyt ensimmäisiä kulukohteita ; )
Siinä sivussa vielä ehtivät rahojen rohmuamiselta järjestämään tapahtumia, tilaamaan jäsentuotteita, käymään hallituksen kokouksissa (joista ei makseta edes polttoainekuluja puhelinkuluista puhumattakaan) jne. Webmaster ja tämän palstan ylläpito tehdään talkoovoimin eikä nämä talkoolaiset ole edes jäseniä.
Korttiasiaa on puhuttu vuosia ja se toivottavasti saadaan ulos. Hinta vastaa yhden ratapäivän vuokraa. (Kumpi mieluumin.) Jatkossa varmaan menään vuositarralla. Toivottavasti kortti ei ole ainoa syy kuulua kerhoon.
Lehti kerholla oli yhteisesti GM-Cruiserssin kanssa. Kulut ylittivät hyödyn, kun jäsenistä ei oikein saanut juttuja irti ja omat alkoi loppua. (Pahimmillaan webistä kopioituja jonkun muun artikkeleja.) Webbiin voidaan helpostui lisätä juttuja ja tässäkin toivotaan aktiivisuutta jäseniltä. (Kiitos muutamista hyvistä jutuista kirjottajille.)
25 euron suhde tarjontaan on kuitenkin verrain hyvä. Kuten todettu jo yhdet ratapäivät maksavat jäseneltä tuon 25 euroa ja jos vielä tulee radan jälkeen saunomaan ja yöpymään on homma katettu moninkertaisesti. Päätapahtumassa on bändiä, saunaa, juhlatelttaa jne. joilla saa varmasti rahalleen vastinetta. Ei Pohjanmaalta niin järkyttävä matka Poriin ole.
Ja jos haluaa enemmän paikallista aktiviteettiä niin eikun viestiä vaikka tänne palstalle niin eiköhän sinnekin joku cruising järjesty. Tällaisiä järjestetty esim Oulussa.
Jos oikeasti kiinnostaa mihin ovista ja ikkunoista kerhon tilille tulvivat jäsenmaksut tulevat niin ottakaa yhteyttä rahastonhoitajaan niin Tomi lähettää tilinpäätöksen vaikka muutamalta viime vuodelta.
(Itselleni varmasti hienoin kerhon jäsenilleen tarjoama juttu oli risteity Tarjanteella kun oltiin Virroilla meetinggissä.) Yritetään saada lisää ikimuistoisia hetkiä.
t Mika
|