Viestiketju: Pikku-Tuska
Näytä yksittäinen viesti
Vanha 09.07.2004, 14:49
tuska tuska ei ole kirjautuneena
Konkari

Rekisteröitynyt: 14.02.02
Sijainti: Hellcity, Fineland
Perusasetus

Helvetinmoisia sivuvaikutuksia tommosella pienellä kääröllä on. Ja mua ei kukaan varottanut niistä.
Maanantaina piti odotella puoli päivää sitä piikkiä sairaalassa -> päivä pilalla.
Keskiviikkona tuli mun porukat käymään -> päivä pilalla.
Torstaina tuli emännän porukat ja lähtivät tänään -> 1,5 päivää pilalla.
Eniten vitutti kun anoppi alkoi pitämään saarnaa miten lapsi pitää kasvattaa -> meinasin sanoa että hommaa ittelleen oman, mutta tyydyin ottamaan kaljan.

Eilen meinasi lentää jo laattakin. Oonhan mä jo monta kertaa ton pennun hanurin pessyt ja vaipat vaihtanut, mutta eilinen oli aika extremeä. Yleensä toi älvänä ynisee kun sitä pesee, mutta nyt se oli ihan hiljaa. Just kun mun käsi oli lähestymässä sen persettä niin paskaa alkoi lentämään kaaressa lavuaariin. Koko lavuaari oli ihmispaskan peitossa. Ja mun käsi.
Tilannetta ei helpottanut yhtään se, kun emäntä nauraa vieressä ja on kusta housuihinsa. Annoin kersan äkkiä emännälle, huuhtasin käden ja avasin ikkunan, hengitin pari syvää henkäystä mutta paska haisi silti. Seuraavaksi syöksyinkin halailemaan posliinia ja sylkäisin pari kertaa. Puoli tuntia aiemmin syödyt pihvit kävi kurkussa.
Sovittiin emännän kanssa että saan vapautuksen pennun perseenpesusta pariksi päiväksi.

---------------------------------------------------------
Vastaa lainaten