Ajattelin että jos ne rangen huonekaluputkijakarit pettää niin sen huomaa varmaan siitä kun pinioni katkee

Ne gen2 pajeron tai hdj varret varmaan kestäis paremmin yksinkin hj:n hurjaa vääntöö

Alle on siis menossa 5.29 välit ja 38"kumit.
A-tuki siis nimeltään se yläkolmio ja sen kans ei tarvi panhardia?
Leima pitäis saada jos osat on tehdastekoisia, sitä A-tukeakan ei varmaan saa tehdä itse.
Noi sijoittelut sensijaan saattaa aiheuttaa närää, ilmeisesti helpoiten menis suoraan rungon alle.
Katselin että runkoa muokkaamalla vois jouselle saada n 8cm lisätilaa akselin päälle.
Kun tuenta olis edessä niin takarunko ei ehkä olis niin kriittinen leimallakaan, toki se yhtä vahvana säilyis ellei tukevampanakin.Meen tänään leimaan käyttiksen ja kyselen samalla.
Sisäänjousto ei sais huonontua eikä auto nousta korkeemmalle, sopivan jousen löytäminen olis tärkeetä.
HDJ:n osat on varmaan hinnoissaan mutta olisko patrollin nelilinkki kuitenkin parempi kuin vahvat jakarit ja A-tuki? Missä patrollissa ne on?
Heikot nelilinkin varret voi olla ongelma jos niitä ei saa uusia ja konttorilla voi tulla ongelmia niiden vahvistelujen kanssa. Muutenkin olis parempi että tehdastekoinen kestää, käyttöhän on aika kevyttä lällyoffia ja maastonopeuksien pitäis pysyä rauhallisina 5,29 välityksien kanssa.
Missä kaikissa niitä A-tukia on jotka kävis pajeron jakareiden kanssa vai pitäiskö kaikki osat olla samasta autosta?
Mitä muuten tarkoitit jakareiden modaamisella? Prässillä mutkia vai mitä?