Näytä yksittäinen viesti
Vanha 26.11.2012, 00:07
BJ-40/76 BJ-40/76 ei ole kirjautuneena
Legenda

Rekisteröitynyt: 11.05.09
Sijainti: Oulu
Perusasetus

Aikanaan polttelin paljonkin tuommoisella -90 luvulla....

Siis jos kyseessä on oilon junior LF1?

Siis jos aluksi ei pumppaa kunnolla painetta, niin silloin ilmoja, se, että mistä, on hyvä kysymys. ne alkuperäiset metallivahvisteiset letkut kesti minulla.

ja tuossahan on monta vaihtoehtoa suuttimeksi, kannattaa tutustua!
ja jokaiselle suuttimelle ilmoitetaan, paljonko pitää löpöä mennä läpi tunnissa, kannattaa mitata uudella suuttimella. (jos ei muuta mittaustapaa, niin termostaatti tappiin, ja letkut roikkumaan kirje-keittiö-tms vaa-alle, ja sekuntaattorilla aika).

Tuo pumppu oli taannoin niin halpa, että vaihdoin joka toinen vuosi. ja suuttimen vaihdoin joka vuosi. (Löpöä meni pahimpana kuukautena yli 2000 litraa)

Siis itse vaihtasin tuon pumpun, ja valitsisin sopivan uuden suuttimen, enenkä alkaisin edes säätää. (jos pumppu väljä, niin voi vuotaa myös ilmaa...)

Ja puhtaus on puoli ruokaa, siis jos noiden kipinä elkkujen suuntaan kertyy lietettä, niin ei sumuta kunnolla! minulla ei ole täsmätietoa noiden elkkujen etäisyydestä!

Ja jos tuo käynnistys ei onnistu ensimmäisellä kertaa, niin ota nuo letkut vaikkapa tenttupulloon, ja jos syttyy ensimmäisellä, niin vika on ilmavuodossa?

Suutin ja pumppu maksaa ehkä noin "kanistereissa kannettavan löpön verran"?
Vastaa lainaten