Kiitos kaikille oli mukava päivä!!!!!!!!! Kameran perästäkin upee päivä kun sain salamatreeniä ja korostettua autoja taustasta

Joutui lähtemään melkoaikasin kun "piti" mennä syömään hirviherkkuja
Linkin takaa kuvia kansalle:
http://mankonenjanne.kuvat.fi/kuvat/...aa+24.11.2012/
Muutama oma suosikkikuva: