Näytä yksittäinen viesti
  #2  
Vanha 20.11.2012, 22:02
young n dum:n Avatar
young n dum young n dum ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 27.09.09
Sijainti: Konnunsuo mamu senter of suomalia
Viestit: 3.483
Perusasetus

kopan vois nostaa pois mut ouger mannissa on pientä hitsuuta ennen sitä.. iteksee käsi pelissä tuo ei oikee nouse, vaikka oonki uskomattoman vahva ja komea..


vaikka en miesten välisestä hinkutuksesta nii perustakkaan ni on tuo puhvelin kairaaja aika komea.. ...

koje taulun "alta" A- pilareitte juuresta löyty kuppaa aika mahtavasti, lasin ala nurkissa tiiviste+tiiviste ura pers kaatonen ja sieltä päässy vesi mylläämään.

muuteki kattelin A-pilareita vähä sillä silmällä. perkele et on rimpulat. noh. sehän johtaa taas siihen että hiekotuksen ja lyhennyksen jälkee teen sisälle turvakaaret. exo:a mietin melkee hetken mut hylkäsin täysin toimimattomana ideana muuteki näi isoon autoon..

pää kaari + A- pilareille putket ja taka tuet.


en muistanukkaa kui perseestä on repiä bitumi mattoja pois. alkup. lähtee kyl mut tähä on lisitty uutta iha huolella. tulipellis ei onneks ollu yläreunoissa ku alkup. lasivilla matto hommelit.


riipukkeen takaa runko pois + aisojen nosto riipun kääntö yms normi FS hommia eli sama ku tuos lättä lavassa.

jotaki pitää kehitellä kopan pois saamiseks.. dead linekin on nyt tiiossa. ens Heinäkuu... WTF! .. tuleeko kiire? KYLLÄ!
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri

Full Size Jeep Master Fabricator

VALMET = Rerentless reliability
Vastaa lainaten