nii niissähän on ohjaustehostin ja sähkölasit. Yleisimmät ruostuvat kohdat on suojien kaaret, yleensä ihan reijillä ainakin niissä mitä kävin koeajamassa alkukeväällä. Omassa ehjät. Joissain ilmastointi, mulla ei. Samoin yleensä hinkkautuu kuskin penkin sivureuna rikki, ajoasento kun on henkilöautomainen, niin sinne saapi kivuta. Omassa nekin ehjät. Tavalliseen ajoon hyvä ja vankka peli. Moottori kestää aika kurmootusta, sillä kutonen pyörii niin matalilla kierroksilla ja pannusta on otettu vaivaiset n. 145 hv. Omapaino n. 1820 kg kokonaismassa tais olla jotain 2200 kg... ja rekisterlity viidelle. Lisäksi autossani on keulassa karjapuskuri, Hellan lisävalot (pitkät) ja sumuvalot. Nii ja levikkeet. Tarkoitus oli laittaa 33x12.5.15 renkaat, mutta tais jäädä tarkoitukseksi. Konehuone on tupattu niin täyteen tavaraa kuin suinkin, eli tarviit muutaman lisänivelen sormiis jos meinaat rapata näppärästi, muutenkin näissä on tilat käytetty aika tehokkaasti hyväksi. Esim kuin meinasin vaihtaa bensansuodattimen oli se etuosastaan niin jumissa kiinni, että irroittaakseni sen tarvii irroittaa tukipalkki pohjasta mikä tukee vaihdelaatikkoa, on kiinni siinä ja runkopalkeissa, sitte irroittaa etukardaani, jotta pihdit sopii pultinympärille. Kyllä Japskit osaa. Muutoin toi tietokoneboksi on aika helppo kun käyttää Toijotalla mutkan niin konekertoopi kyllä mikä mättää jos mättää.
t. Marko p. 040 77 00 200
|