Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja J.tzky
hmm...miten kukaan vastailee tuollain "tällä" sivustolla. jos sen ei tarvis olla korkeammalla, olisin suomi24 foorumilta saanut neuvot keulan laskuun. Kysehän on jonkinsortin rakentelukuumeesta.
nostin eilen perän ylös ja tutkin tuota hommaa. Nuo olis varmaan nuo palikat jousipakan alle näppärin systeemi. Joutuuko siinä suuntaamaan taka akselia vai onko siellä kohdistus tapit? ei viitti irrottaa ennenkun tuon tietää.
|
Matti tuossa varmaan ajoi takaa sitä että se keula toimii päin persettä kun sauvat on kiristetty tappiin asti.
Mikä hyöty tuosta on saavutettu? Tilaa renkaan ja lokarin väliin kun rengas on kokoajan maksimi ulosjoustossa?
Yhtään enempää siellä ei ole tilaa käytössä sisäänjoustossa...
Pyöränkulmat todennäköisesti päin v****a, vetoakseleissa nivelet kovilla ja ajo ominaisuudet huonot verrattuna vakioon.
Jos kerran rakentelukuume vaivaa niin laske se keula alemmas ja hae lisätila renkaille korottamalla koria rungolta se 5 senttiä.