Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Motomoto
Ja voiko tässä olla vittuilematta jos provoa tulee ja porukka ei osaa lukea?
Millä mä heivaan noi ihmepultit vittuun kun ne on kiinni?
Ei se varmasti olisi vaikeaa jos ne olis pussissa tossa pöydällä.
Mutta kun lukematta edes ongelmaa aletaan viisastelemaan ja provoilemaan niin en jaksa sellasta.
|
Sulle kukaan mitään vittuillut vaan kysyi/ neuvoi asiallisesti luettuaan ekan tekstisi - sen jälkeen itse avasit sanaisen arkkusi.
Lainaus:
e: ja siinä on edelleen tuomionpäivän homma alkaa ajella ristiin rastiin korjaamoita ja rengasliikkeitä kyselemässä jos nurkissa olisi sopiva avain.
Jeeppi imee polttoaineen hinnassa monen adapterin hinnan kun vain keksisi missä sitä myydään.
|
Siinä lie ei ole tuomionpäivän hommaa, että ottaisit kuvan pyöränpulteistasi ja postaat sen tänne, tai etsit netistä kuvan niistä pulteistasi? Sitähän tässä vähän niinkuin yritetty hakea että onko sulla siellä nyt lukkopultit merkkiä "X", vai onko noi jotkut ihan tavan pyöränpultit vähän harvinaisemmalla päällä.
Jos ne on torxit niinkuin sanoit, niin torx avaimia saa sekä normaalina että käänteisenä hyvinvarustetuista autotarvikeliikkeistä ja rautakaupoista. Kun se on hirveän vaikea kenenkään kunnon neuvoja antaa jos et itse viitsi nähdä asian eteen vaivaa ja alat vain vittuilla asiallisista kysymyksistä..