Viestiketju
:
Hilux 2.5 D4D mittaristo
Näytä yksittäinen viesti
#
1
15.11.2012, 16:57
pahvi_
Konkari
Rekisteröitynyt: 08.12.11
Sijainti: Savonranta
Viestit: 570
Miula hävisi samalla myös parkit. Vika löyty mankan ja tuhkakupin takana olevista ylimääräisistä pistokkeista, yks oli kiinni koripellin ulokkeessa ja hitsas siihen. Purettiin kojelauta ja teipattiin kaikki extrajohdot. Ongelmat loppu siihen.
__________________
Emmie tiiä
pahvi_
Näytä julkinen profiili
Lähetä yksityisviesti: pahvi_
Etsi kaikki pahvi_:n viestit