Näytä yksittäinen viesti
Vanha 15.11.2012, 13:29
Jare:n Avatar
Jare Jare ei ole kirjautuneena
Legenda

Rekisteröitynyt: 10.01.03
Sijainti: Loppi, Finland.
Perusasetus

Kaalimatoa tuli käytyä ulkoiluttamassa myös Norjassa Gjerstad Sladden kisoissa. Tuukka ja Ripa oli Mud Rodilla ja minä Chevyllä. Mulla tosin ei ollut kovin hyvin onni myöten Eli toi on ekan jakson eka nousu ja just tuohon loppu veto

Syykin selvis, eli jakolaatikosta tuli romut läpi kuoren ja kisat olikin sitten siinä.

Hieman ehkä harmittikin......tosin sen jälkeen on Gjerstadin kuopalla ollut myös "Lapin Kulta Hill" Oli kuulemma useampi tyhjä tölkki erään katselu/kannustuspaikan vieressä.

Siellä se Blazer sai nöyränä olla koko kisapäivän samassa paikassa. Illan suussa se sitten traktorilla työnnettiinki Doriksen peräaukkoon......niin siis Birgen ja Ranen kuljetusbussi oli nimeltään Doris

Osa reissu porukasta. Offi Jounikin siellä palelee mukana.....hiukka oli kylmä koko matkan, kun Doriksen lämpö ei oikein meinannu riittää matkustajille saakka.....onneks sisäistä Norjalaista villapaitaa pysty "pukemaan".

Niin mutta sainhan mä palkinnon kuitenkin......se oli selitetty jotenkin, että epäonnisin/surkein suoritus kisoissa

Ja Tuukka imuroi taustalla voiton huumassa "mehua", oli meinaan aika railakkaat menot tuona iltana
Vastaa lainaten