Elikkä tais tulla tieto, että SORY järjestää formula offi henkiset kisat (olikohan Jämsänkoski silloin paikkana?), niin piti alkaa keksimään siihen joku auto itellekkin. Olin niihin aikoihin ostellu yhden 355cid kokoiseks kairatun ehjän ja lievästi viritetyn koneen. Eli se keulalle ja sitten koppaa muokkailemaan ja kiirehän tietysti kaikissa hommissa aina tulee, joten isä-ukko, eli Lopen-Seppä kans mukaan rojektiin. 35/16-15" Boggerit soviteltu alle 12"+beadlock vanteilla. Koppaa silputtu ja kevennelty
Olihan sitä sen aikainen koirakin näyttävästi mukana, eli Amstaffi Pomo (oli muuten kova hurtta karsimaan oksia puista

). Takalokasuojakin tuli tehtyä suorasta pellistä. Sekin itse asiassa moottorikuono Tuukan avustuksella. Tuukka oli menossa rekalla Raumalle, mutta jäi matkalla pitään ihan pikaisen lepotauon




Helmapalkitkin tuli tuolloin tehtyä, kun helmat oli mädät, niin nehän oli helpoin korvata palkilla.
Konepellille jäähdytys louversit hahmottumassa, tuulilasi ja ajovalot poistettu ja kaikki painon säästö syistä.
Perä lyhennetty ja kaaret hitsauksessa. Takapään poikkipalkki oli muuten jonkun HJ:n keulalta otettu putkipuskurin runko....eli kaikkee romuja nurkista pitää yrittää hyödyntää.
Sitten pikaiseen väriä päälle ja sisälle, eli kaikki samaan väriin, niin on helpompi jatkossa korjailla, jos tarvii. Sanna silloin kyseli silmät renkaana, että eihän toi vaan tuon väriseks jää

Jää tietysti, toihan on just komee

Varsinkin noilla siirtelypyörillä oli viimesen päälle retee muutenkin
Remontti jengi koolla taas....heh, mutsi ei oo ihan osannu rajaa kuvaa, ku faijalta puuttuu osa päästä.
Tässä vaiheessa alko oleen jo muistaakseni aika valmista. "Kemppi-kymppi" lukot oli molemmissa akseleissa, peltisarjat ja "uus" motti keulalla, 3" pakoputket, kevenetty ja lyhennetty koppa ym ym ym.
Tuoltahan se sitten näyttikin suunnilleen ekoissa kisoissa. Tää kuva tosin taitaa olla otettu Pälkäneen ekoista Formula Offi kisoista, jossa auto oli mainosautona.