Viestiketju: Kannentiivisteongelma
Näytä yksittäinen viesti
  #6  
Vanha 14.11.2012, 23:37
BJ-40/76 BJ-40/76 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 11.05.09
Sijainti: Oulu
Viestit: 5.055
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Jugga Näytä viesti
Pakkohan sen liekkirenkaan on jäädä sinne pintojen väliin, huono sen on muutoin mitään palokaasja takanaan pitää. Ajan kanssa vielä tippuu männänpäälle jos siellä "ilmassa" killuu.
Siis tuossa 1hd-t:ssä kansi on suora liekkirenkaan seudulta, siis vain venttiilit, hehkutulppa ja suihkun kärki rikkoo kannen tasaisuuden.

Ja tuo 1,4mm vahvan pettänyt kannentiivisteen liekkirengas ei ole sylinterissä kuin ehkä 0,5 milliä, siis liekkirengasta tukee yläpuolelta sylinterinkansi, mutta alapuolelta sylinteriporaus on 0,5 mm? suurempi, kuin liekkirengas tässä kohtaan.
Ja kannen tiiviste on virsikirja; eli käytännössä 4-8 eri tavalla pinnoitettua metallilevyä; ei siis mitään massatiivisteitä, kuten esim. 70 luvun autoissa.

Ja koko topiikki siis siksi, että mikä meni pieleen: siis normisäädöissä olevalla koneella ajettiin tosi varovasti, lukuunottamatta yhtä moottoritien ramppia, jonka työnnin nilkka suorana, siis muutama sekuntti 5 km moottoritiekilometrin jälkeen, ja jo silloin moottori oli jäähtynyt kunnolla/saavuttanut käyntilämmön useamman kertaa.

Siis vikahan ei voi olla minussa, mutta sekä kansi- että lohko on suorat? siis mitattuna ammattilaadun työntömitan varrella, molemmin puolin, ja 0.05mm rakotulkilla; toki lohkon ja kannen kaarevuus mitattiin kirvesmiehen merkki vatupassilla, ja suorat olivat vaikka passia pyörittelin;On muuten stanleyn? metrinen vatupassi huomattavan suora ja tasapaksu 450mm, vaakasilmän kohdalla tulee jyrkkä kulma...

Yritän hakea kameran johdon asap, pistän profiiliin kuvia
Vastaa lainaten