Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja pee
mittaapa huvikses, montako ampeeria se haukkaa käynnistyessään painetta vasten ... on yllättävän ahne 
|
Onnistuisiko tommoseen laittaa jostain tallin nurkkaan uupuneesta kompurasta jääny painekytkin missä on se jäännöspaineen poistaja/kevennysventtiili kummalla nimelllä se ny tunnetaankaan niin keventyisi se käynnistys.
Ite pyörittelin noita 12 V halpiskompuroita raakasti 24 voltilla ja joku kesti vuoden joku 2 ja joku pari viikkoa.Eli jos siinä osat vaan kestää kiinni niin jotain lukkokäyttöä luulisi tuon kestävän 24:sellakin mutta kokeilu omalla vastuulla.
Onkos nuo miten "laadukkaita" eli onko oikeat männät/tiivisteet vai onko noissa samanlainen lätyskä kiertokangen päässä missä on imuventtiili kuin noissa halpiskopuroissakin?
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA
V..tut se mitään heikkoa ole...
Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry.
Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine.
Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa.
Jyrsitään Kantoja.
Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt.
0500-752101/Antsa
Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä
Antsan Tuubi