Viestiketju: Pikku-Tuska
Näytä yksittäinen viesti
Vanha 05.07.2004, 15:47
tuska tuska ei ole kirjautuneena
Konkari

Rekisteröitynyt: 14.02.02
Sijainti: Hellcity, Fineland
Perusasetus

Tänään piti mennä sairaalalle klo 11 verikokeisiin ja jotain piikkiä varten.
Tunnin verran odoteltiin että toi mötkäle heräis mutta se vaan jatko unia. Paskat se sai väännettyä kyllä unissaankin. Painoa oli tullut 30g lisää viikonlopun aikana ja pituutta oli viikossa tullut pari senttiä.
Verikokeet joku hoitsu otti jalkapohjasta ja muksu rupes tietenkin huutamaan. Tökkäsin sille äänenvaimentimen suuhun ja se auttoi heti. Piikityksessä tuli sitten jo enemmän ongelmia, se äänenvaimennin ei enää auttanutkaan. Jouduin kuuntelemaan huutoa varmaan puoli minuuttia ennenkuin tajusin sanoa kersalle "turhaan huudat, eihän siitä tule edes verta". Sitten se huuto loppui. On se vaan fiksu, isäänsä tullut.
Lääkäri halus vielä katsoa kakaraa silmiin, taivutella jalkoja ja tehdä jotain refleksijuttuja. Se soitti jotain torvea sen pennun pään vieressä ja tottakai se siitä hätkähti, mutta eipä itkenyt kun ei tullut vertakaan. Sitten se lääkäri kurkkas vaippaan ja sanoi "jaa, taitaa olla jotain tavaraakin vaipassa", johon mä vastasin "Niinkö? En olis uskonut vaikka torvea soitteletkin korvan juuressa".

Kotiin kun tultiin niin oli postilaatikossa kirje jossa mua pyydetään varaamaan aika että pääsen tunnustamaan isyyteni. Pitääköhän mun viedä sinne filmi todisteeksi?

---------------------------------------------------------
Vastaa lainaten