Näytä yksittäinen viesti
  #6  
Vanha 05.07.2004, 14:15
anttir:n Avatar
anttir anttir ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 16.07.03
Sijainti: Helsinki, Finland.
Viestit: 866
Perusasetus

Lainaus:
quote:
Lainaus:
quote:
Jeh, Toyotalla korjaussarja maksaa 10% jarrusylinterien hinnasta. Jarrusylinteriä ei kannata vaihtaa muuten kuin jos sen saa tosi halvalla tai jos vanha on niin kulunut että hoonattuna jää tiiviste liika pieneksi.

--
Antti R.
1978 HJ-45LP
Siis original varaosa? Mitsuun oli muistaakseni koko sylinteri ~10-15 eskon luokkaa ja tiivisteet olis ollu jotain vitosen verran... Toki jos tuon verran on hinta eroa niin tottakai uudet tiivisteet. Eihän ne oo loppuviimein edes pahat vaihtaa.
Toyokotalla uusi jarrusylinteri muistaakseni jotain 100€ kappale. Tiivistesarja + uudet kengät oli ainakin 100€ yhteensä. Ja se oli varaosamyyjä joka sanoi, että kannattaahan sitä korjaussarjaa ainakin kokeilla, kun sen hinta on noin 10% sylinterien hinnasta, eli jos kenkien osuus olisi ollut 60€ ja tiivistesarjan 40€, niin 40€ 400€:stä on 10%.

No, sen olen tiennyt, että Suzukistit pääsee vähemmällä. Näköjään myös sitten Pajeristit. Mutta Toyotistit saa enemmän! Toyota! Toyota! Toyota -- laatuun voit luottaa!


--
Antti R.
1978 HJ-45LP
Vastaa lainaten