Lainaus:
quote:
Lainaus:
quote:
Jeh, Toyotalla korjaussarja maksaa 10% jarrusylinterien hinnasta. Jarrusylinteriä ei kannata vaihtaa muuten kuin jos sen saa tosi halvalla tai jos vanha on niin kulunut että hoonattuna jää tiiviste liika pieneksi.
--
Antti R.
1978 HJ-45LP
|
Siis original varaosa? Mitsuun oli muistaakseni koko sylinteri ~10-15 eskon luokkaa ja tiivisteet olis ollu jotain vitosen verran... Toki jos tuon verran on hinta eroa niin tottakai uudet tiivisteet. Eihän ne oo loppuviimein edes pahat vaihtaa.
|
Toyokotalla uusi jarrusylinteri muistaakseni jotain 100€ kappale. Tiivistesarja + uudet kengät oli ainakin 100€ yhteensä. Ja se oli varaosamyyjä joka sanoi, että kannattaahan sitä korjaussarjaa ainakin kokeilla, kun sen hinta on noin 10% sylinterien hinnasta, eli jos kenkien osuus olisi ollut 60€ ja tiivistesarjan 40€, niin 40€ 400€:stä on 10%.
No, sen olen tiennyt, että Suzukistit pääsee vähemmällä. Näköjään myös sitten Pajeristit. Mutta Toyotistit saa enemmän! Toyota! Toyota! Toyota -- laatuun voit luottaa!
--
Antti R.
1978 HJ-45LP