Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Toni.k
Oishanse helpompi ku sais viiä koko auton sinne
|
Tottahan tuo on.
Ei se laatikon vahvistaminen mun mielestä ole välttämätön toimenpide, jos ajaa tolkun kanssa sillä. Mä olen ajanu tolla omalla rottelolla noin 150 tkm, lootalle en ole vielä tehny mitään. Turbiinia on pikkasen viilattu ku sen joutu ottaan irti kohta sen jälkee ku ton ostin (turbiinin ruuvit otti ja löystyi). AFC:n modasin puoltoista vuotta sitten, niin nyt huomaa et ylivaihde on alkanu snadisti luistaa. Turbiinin lukko on napin takana, voi laittaa lukon aiemmin päälle kuin mitä PCM sen kytkis, samaten lukko pysyy päällä hidastaessa ku nostaa jalan kaasupolkimelta.
Shift kitillä lootan toimintaan saa hieman tolkkua, mulla se odottaa hyllyssä inspiraatiota et sais asennettua. Ylivaihde pitää kyl laittaa kuntoon enne ku sen sären ihan lopullisesti,samalla sitä kyl laittais uudet sisuksetkin.