Näytä yksittäinen viesti
  #46  
Vanha 10.11.2012, 23:23
ImacInnes:n Avatar
ImacInnes ImacInnes ei ole kirjautuneena
Mestari
 
Rekisteröitynyt: 09.03.07
Sijainti: Hki / A´la Malmi
Viestit: 4.598
Thumbs up

Syyspäivä Kuusankoskella.


Käytiin isäukon kanssa laittamassa mökki talviteloille ja samalla sovitin Loweerin talliin johon olisi mahtunut jopa 5 senttiä pidempikin auto.

Tällä kertaa Libertyllä Wagoneeriä pelastamaan.


Vinssiraudat pois jotta mahtuu talliin.


Rälläkän laulun lakattua raudat olivat poistuneet. Puskurin jämätkin piti ottaa pois jotta mahtui talliin.
Ilokseni huomasin että maskin kehyksen alaosan pellit olikin hakattu vaan sisään, joten nehän vedetään takas paikoilleen ja hitsataan kiinni. Tosin alumiini kehyksestä puuttuu pala, vaan eiköhän siihenkin paikka tarvittaessa nykerretä.


Wagoneer hollilla talliin


Mahtui, tosin kuskin piti tulla pois tallista takapuskurin ali.


Ovikin menee kiinni


Olis mahtunut 5 senttiä pidempikin.


Perän olessa tallista ulkona kaasari ja jäähdytys nesteet otettiin pois, kaasari huolletaan.
Onkos tälläsen kaasarin huoltamisessa jotai ihmeellistä?


Jäähdytys letkua irroittaessa sormi osui kennoon ja se alkoi vuotamaan?? Aika hankkia uusii jäähdytin?


Sielä se on nyt kuivassa ja kylmässä talven yli, kevväksi pitäisi saada hankittua uusi jäähdytin ja kaasari huollettua sitten ajetaan Wagoneer kesäksi taivasalle.

Mukava päivä oli isäukon kanssa mökillä, jäistä purettiin laiturikin pois eikä ukko uinnut kuin kerran Voi niitä ärräpäitä!!


t. Ismo Ämmä
__________________
http://www.fjdc.org/
-Kulmakorpi Off Road Park-
-JEEP HOLIC-
https://www.facebook.com/GPKorjausOy/

Viimeksi muokannut ImacInnes : 13.11.2012 23:06
Vastaa lainaten