Viestiketju
:
Uusi Nettihuijari Liikkellä taas!! NIMI TIEDOSSA!! Nastolasta!
Näytä yksittäinen viesti
#
1
10.11.2012, 11:15
mielipuoli
Aktiivijäsen+++
Rekisteröitynyt: 15.12.08
Sijainti: Imatra/juva
Viestit: 438
Tää heppu oli aluksi kaupannu iha normi tyyliin ja sit oli pikkuhiljaa juttu alkanu siirtyyn että se joka maksaa ensimmäisenä saa traktorin!! Ja kaveri oli menny lankaan. aikunen mies oli kuitenkin ollu ja tietämys traktoreista hyvä.
__________________
Sitä saa mitä tilaa...vai mite se meni!!
mielipuoli
Näytä julkinen profiili
Lähetä yksityisviesti: mielipuoli
Käy mielipuoli: kotisivuilla!
Etsi kaikki mielipuoli:n viestit