Onhan niissä tosiaan pieni ero noissa kahdessa erikokoisessa moottorissa kuten Palex sanoi, mutta ei kovin merkittävä. Enkä usko mihinkään liian pieniin öljykanaviin. Jos siellä joku ahdistaa on se huonojen öljyjen syytä, kuten aiemminkin on mainittu. Hyvällä öljyllä kaikki toimii aina paremmin.
Olen muissa asioissa käynyt muutaman kerran Intiassa ja saanut sieltä erittäin hyviä ystäviä, joiden kanssa olen kierrellyt ympäriinsä. Minua on aina kiinnostanut se kuinka paljon siellä on noita pienemmällä koneella olevia Suzukeja, niitä on ihan joka puolella. Tekevät siellä lisenssillä. Niitä on armeijalla, poliisilla ja kaikilla mahdollisilla muillakin viranomaisilla. Kukaan ei ole koskaan siellä ollut niihin tyytymätön, vaikka ajokilometrejä tulee todella paljon ja kokemusta myös.
Jos täällä joku satunnainen käyttäjä ajaa pari kertaa kokeilumielessä ja on heti moittimassa niin ei kannata sellaista kuitenkaan uskoa. Itse käyttäen pidempään voi saada oikeita tietoja ja kokemusta, kunhan auton on tietenkin ensin kunnostanut alkuperäiseksi.
|