korin korotus olikin ihan piupau juttu

otin ensin toiselta puolelta 5 korin kiinnike pulttia auki. 1 takakulmassa 1 takapenkin alla 1 taka jalkotilassa 1 etujalkotilassa ja viiminen keulassa syylärin vieressä.
sen jälekee tunkkasin runkoa helmasta noin 6 senttiä ylös päin jokainen nailoni tanko meni paikalleen kun vähän rautakangella avitti. pultit kiinni ja sama homma toiselle puolelle.
vaihekeppien reikää pitää vähän suurentaa ja luulen että tulee hyvä jos vähän vielä kääntää keppejä etukenoon niin menee vaihteet viel päälle normaalisti.
nailoni tankoa tein 75mm pätkiä 10 ja M10 sinkitystä kierretengosta 8senttiä vakio pultteja pisempiä pätkiä.. loppujen lopuks korotukselle tuli hintaa noin 55 euroo ei paha hinta. kolmisen tuntia siinä meni kaikkineen aikaa apuna pylväs porakone ja vanne saha millä katokoin nailonia.