Näytä yksittäinen viesti
  #5  
Vanha 04.11.2012, 07:32
kippo86:n Avatar
kippo86 kippo86 ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 05.05.07
Sijainti: Asikkala, Vääksy
Viestit: 2.426
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja tekniikkamies Näytä viesti
Offroadtarvike oli hyvä vinkki.

Itsellä ei spacereistä aikaisempaa kokemusta, ei heti hahmotu miksei ne pysyisi kiinni kun kerta vanteetkin pysyy, jarrusatulat pysyy, moottori pysyy jne. vaikka ovat pulteilla ja muttereilla kiinni? Onhan niissä mutterit tietysti vähän hankalassa paikassa kireyden tarkistamiseksi.

Sensijaan erilaisia vanteita ja renkaita on tullut kokeiltua w123 Mersussa, ainakaan siinä ei ollut ongelmia jos ET muuttuu vakioon nähden, erilaiset renkaat oli erilaisia, leveämmällä oleva tuntuu kohdistavan enemmän voimaa ohjauksen osiin. Radikaalein kokeilu oli vakio 175/80/14" renkaan tilalla 215/80/15", olihan se eri tuntuinen ja välitys muuttui selvästi. Hyvin voi ajaa.

Mikähän mahtaa olla LN 170 Hiluxin vakio ET?
No jos on esim 35mm speiseri, niin siihen kohdistuu aika kova vääntövoima vertaa jos vanne olis suoraa akselissa...

On se toki halvin ja helpoin tapa levittää, en mä sitä sano. Ja kyllähän porukka ajelee niitten kans, mut ajattelin vaa sanoo oman mielipiteen noista. Ite koittasin jotai muuta... Esim 8" vanne -20 et, tai sit leveempää rengasta ja vannetta -44 eeteellä
__________________
__________________________
"Ne piirtää jol on liituuu!"
Vastaa lainaten