Offroadtarvike oli hyvä vinkki.
Itsellä ei spacereistä aikaisempaa kokemusta, ei heti hahmotu miksei ne pysyisi kiinni kun kerta vanteetkin pysyy, jarrusatulat pysyy, moottori pysyy jne. vaikka ovat pulteilla ja muttereilla kiinni? Onhan niissä mutterit tietysti vähän hankalassa paikassa kireyden tarkistamiseksi.
Sensijaan erilaisia vanteita ja renkaita on tullut kokeiltua w123 Mersussa, ainakaan siinä ei ollut ongelmia jos ET muuttuu vakioon nähden, erilaiset renkaat oli erilaisia, leveämmällä oleva tuntuu kohdistavan enemmän voimaa ohjauksen osiin. Radikaalein kokeilu oli vakio 175/80/14" renkaan tilalla 215/80/15", olihan se eri tuntuinen ja välitys muuttui selvästi. Hyvin voi ajaa.
Mikähän mahtaa olla LN 170 Hiluxin vakio ET?