Näytä yksittäinen viesti
Vanha 02.11.2012, 17:22
tapsa4x4:n Avatar
tapsa4x4 tapsa4x4 ei ole kirjautuneena
Legenda

Rekisteröitynyt: 26.02.03
Sijainti: lahti/hollola, Finland.
Talking

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja offroadjouni Näytä viesti
Koska liikenteessä olevaan leimapeliin ei saa siirtolupia - Ja isommat pyörät on sallittu vain punakilpisessä. Aavistuksen hölmöä pyöritystä, mutta tämä käsittääkseni täyttää lain kirjaimen ja Trafin tulkinnan...

...Tässähän tämä tavoite on että punakilvet saataisiin jatkossa laillisesti myös suunnistuskisoihin. Tällä hetkellä se ei ole mahdollista mutta eihän sitä tiedä jos vaikka jatkossa sekin olisi ok.

Vai onko parempia ajatuksia? Pitääkö jättää auto katsastamatta että saa osallistua kisoihin isommilla pyörillä? Voiko voimassaolevan vuosikatsastuksen peruuttaa jotenkin?
Aikoinaan kun mulla oli patrolli katsastettu ja kilvissä oli seisonnassa ja siihen ei myönnetty siirto kilpiä ja asiaa kysyttiin silloisesta akesta , vastaus oli että ei ole mitään syytä myöntään puna kilpiä jos auto katsastettu.ainoastaan jos myydään ulkomaille niin sais punakilvet rajalle vientiä varten. Kun suunnistus kisoissa sai vääntää kisa katsastuksesta siitä että on 2paikkainen paku ja kontissa oli yksi lisä penkki niin olis kuulema pitänyt ajaa puna kilvillä silloin no kun pari kisaa sai tostakin vängätä kisa katsurien kanssa niin empä enään lähtenyt ajamaan ollenkaan kun tais olla protoissa kaikista katu-laillisin kilpuri siihen aikaan niin tais aiheuttaa niin paljon kateutta muissa että kaikkea piti yrittään että en tulis ajamaan. Kaiken lisäksi vielä se legendaarinen polttoaine tankin sijoitus ei kelvannut kisakatsastuksissa mulla mutta muilla kelpas niin sai mun mitan täyteen.
Vastaa lainaten