Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Bj Andy
http://keskustelu.sammysatv.com/view...p?f=30&t=32086
Tuossa jotain ja palstalta löytyy tarinaa muistakin merkeistä. Hydrauliikkahan noissa on omalla koneella joten se ei ole ongelma.
Kärrit ei liene tiekelpoisia kun jonkun päksterin perässä jos sittenkään.
Mutta kaikki tommoset ideat huutaa toteuttamista oli niissä jonkun mielestä järkeä tai ei...  
|
Kiitti tuosta linkistä, Lueskelin ja totesin että susta on kehkeytynyt metsäkärryhydrauliikkamodauksen guru , hyvä raportti Kellfristä

.
Niin, ehkä tässä hankeajatuksessa on enemmän hupia kuin varsinaista taloudellista hyötyä. Kiinnostava vaihtoehto todellakin voisi olla tieliikennekelpoinen metsäkärry. Sellaisen saisi ehkä modaamalla ihan vakion tasapohjalavakärryn ja laittamalla siihen toi pilkki kiinni. Pyörät tarttis vaihtaa ja tehdä pikkuiset pankot.
Sitten ihan toinen etenemislinja olisi mönkkäri-metsäkärry-hilu-kuljetuskärry-yhdistelmä. Tässä alkaa olemaan sitten jo kustannukset ihan omissa sfääreissään, mutta maksimaaliset ominaisuudet

Sitten tulee mieleen sekin, että jos olisi ihan vakio tasapohjalavakärry, niin siinä voisi kuljettaa mönkkäriä ja sitten kun yhdistelmä on perillä, niin ajaa mönkkäri alas kärryltä, irrottaa kärry hilusta ja kytkeä se mönkkäriä perään ja eikun metsään. Näin tarttis vain yhden kärryn



. Itse asiassa tää on aika nerokas vaihtoehto, mutta voipi olla ettei toi peruskärry kulje metsässä jollei ole painava nelivetomönkkäri vetämässä. Hilu sitä kyllä hinaa ...
Nyt tarttee mennä pohtimaan ihan muita juttuja.., siis töihin