Näytä yksittäinen viesti
  #5  
Vanha 31.10.2012, 17:05
Porvoon Hilma Porvoon Hilma ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 01.05.12
Sijainti: Sipoo
Viestit: 2.426
Smile

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja VW Taro Näytä viesti
Eli mistä kannattas lähtee etsiin vikaa kun taas palo hehkun sulake 4 käynnistystä se kesti. Eli missä vois olla vika? Ei tahdo lähtee käymään kylmänä vaikka ei oo pakkastaka muutaku -2 astetta ja seissy 8tuntia paikalla käyttämättömänä lämpösenä lähtee jo sit kyl käymään heti. Olis mukava saada toimiin ennen ku tulee kovat pakkaset.
Mulla ei oo tosta kokemuksia, mutta jos ei starttaa kylmänä ja hehkujen sulaketta polttaa, niin silloin on jossain melko selkeä ylikuormitus. Mahdollinen syy: yksi hehku oikosulussa alentaa jännitteet muilta ja pidemmässä startissa palaa sulake. Ei kait voi kuin mitata ihan tosi pienellä ohmialueella kalibroiduilla mittapäillä ja vertailla mikä noista hehkuista on pieniohmisin. Tää edellyttää tietenkin hehkuja yhdistävän virtakiskon irrotusta että pääsee mittaamaan erikseen.

Oisko tähän keksitty joku hehkutesteri ? Viisaammat vois tietää...
__________________
Katse tulevaisuuteen, siellä ne uudet hankaluudet ovat.
Vastaa lainaten