Laatikko ja kytkinremppa etenee etanan lailla.
Erilaisia painelaakereita. Vasemmalta BJ-40, BJ-45? ja HJ-60.
Vasemmalla HJ-60 vauhtipyörä ja oikealla bertan vakio
HJn vauhtipyörän keskireikä suurennettu ja hammaskehä on vaihdettu bertasta by G-69. HJn pulttien reiät on 12mm ja bertassa lähempänä 13mm. Joutui siis poralla vetämään reiät läpi että sopii.
Kytkytin paikallaan. HJ-vauhtipyörä/BJ hammaskehä/HJ-61 asetelma/HZJ-80 kytkinlevy.
Tänään jos saisi nostettu laatikkoa paikalleen että pääsisi testaamaan kytkimen toimintaa. On kyllä mitattu että liikerata on oikea mutta kaikki on taas mahdollista kun oikeasti niputtaa romut kasaan. Hieman myös jännittää miten jäykkä tuo +40% HJ-61 asetelma on että joutuuko tehostamaan kytkimen.