Kyllähän sitä pientä askaretta saatiin kotiinviemisiksi. Ihan ekana ennen crossia irtos kuljettajan puolelta pyyhkijän sulka. Eipä siitä ikkunasta muutenkaan olis ulos nähny kun oli aivan huurussa ja lämppärin suuttimista puski vaan lisää höyryä

Onneks kartturi huomas SamiN:n chevyn hyytyneen lammikkoon, itte seurasin vaan oviaukosta lippusiimaa. Olis se voinu vähä kopsahtaa pikkupuolen kolmosella täräyttää kaasu pohjassa takaluukkuun. Ja toisella taikka kolmannella kierroksella ennen suurinta lampea ajoin varoiksi tukkipinoa päin, taas kartturille kiitos hieman myöhäisestä varoituksesta. Parempi sekin kuin täysillä päin, olis saattanu kellahtaa vaikka kyljelleen. Hauskaa oli ajaa täysillä, vaikka ei hirveen kovaa päässytkään. Onneksi ei ollut mitään hienoja sytysjuttuja eikä snorkkeleita häiritsemässä englantilaista korkeateknologiaa, niin ei ollut mitään ongelmia veden kanssa. Toki siinä pari-kolme sylinteriä tipahti välillä hetkellisesti pois pelistä. Crossin aikana oli sitten flekti menny hengettömäksi ja arbin letku poikki. Flekti heräs koputtelulla ja letkukin saatiin ehjättyä.
Safarilla sitten petti toinen laatikon kumityyny ja hetken päästä toinen moottorin kumityyny. Onhan se vasta kolmas kerta vuoteen ku pääsee niitä vaihtamaan

Omaa vinssiä en ehtiny kasaamaan tapahtumaan, onneksi tiimi toimii ja oli peräti kaksi lainavinssiä matkassa. Kiinnityspultteja ei kukaan muistanu ottaa mukaan niin menomatkalla haettiin Porin kodin terrasta pussillinen pultteja.