Ostin tommosen 92 Hiluxin eka omistajalta.
Nyt tarvii apua tekniikan suhteen.
-Auton mukana tuli 2 kytkin pakettia ja 1 vauhtipyörä.
-Mukana tuli kytkimen suhteen 2 Hiluxin osat,ja molemmat 92 rekisteröityjä,voi olla valmistus vuosi 91,joka tapauksessa molemmat 4x4 2,4D vapari motteja.
-225 ja 235 levyillä/asetelmilla.
-Eli onko toi isompi kestävämpi?
-Mitä eroa on Turbon kytkimessä?
-Ymmärtääkseni jo 80-luvulla turboa tehtiin muttei tuotu Suomeen?
-Onko 225mm.kytkintä useaa eri mallia? VM ero? 2 tai 4x4 vedossa sama kytkin?
-Sitten kiinnnostaa tietää käykö Turbo Hiluxin kannen tiiviste tuohon vapari peliin?
-Tarkotus myöhemmin ahtaa
-Oliko nyt HJ70 jossa sama Hiluxin pata ahtimella?
-Onko näitä 80-90 luvun taitteessa muita 2,4 d:tä kuin 2L,2L2 ja 2LT?