Näytä yksittäinen viesti
  #9  
Vanha 27.10.2012, 21:01
T3Syncro:n Avatar
T3Syncro T3Syncro ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 10.09.11
Sijainti: Pks
Viestit: 625
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja MK Näytä viesti
Siellä motarin luona alalenkillä kukaan muu ei menny sinne "kivikkoon" kuin dmn.
Sellainen jäi itseltä huomaamatta. Motarin puoleiselta lenkiltä rinnettä ylös noustessa, yksi Tojo lähti reitiltä sivuun vasemmalle ja jäi kuopimaan isojen kivien väliin. Johdettu "safari" jatkui kuitenkin uraa pitkin, joten jatkoin kiltisti perässä. Toisaalta ei kauheasti kiinnostanut isojen kivien sekaan meno, koska auton on tarkoitus palvella käyttöautona talvella ja pikkasen arvelutti vetareiden kestäminen. "Safarin" vetäjien autot oli rakentelun asteelta pikkasen eri luokkaa kuin oma (lähes vakio) Tölkkini, joten ei rtullut mieleenkään koittaa ihan kaikkin paikkoihin, joissa joku Tojo tai muu oikea maasturi oli kuopimassa.

Olin muuten sen verran laiska, että ajoin koko päivän 4 bar paineilla. Varauduin kyllä pudotukseen, jos olisin jäänyt kiinni, toisaalta luistava rengas säästää voimansiirtoa ja helpottaa ajamista, kun välitykset on aavistuksen harvat maasturin vauhdissa ajamiseen.
Vanhat ehjät orggis vetonivelet kestivät, vaikka taitavat olla ulosjoustoissa aivan äärirajoillaan.
__________________
Gefangener der Straße, aber frei wie der Wind im Schnee.


Viimeksi muokannut T3Syncro : 28.10.2012 09:43
Vastaa lainaten