Näytä yksittäinen viesti
  #2  
Vanha 30.06.2004, 18:08
HeikkiH:n Avatar
HeikkiH HeikkiH ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 14.01.03
Sijainti: Lappeenranta
Viestit: 3.613
Perusasetus

Polttoainelinja jos filtteri on tulipellissä, vaihteiston vipua pidemmäksi (se mikä lähtee ohjausakselin kupeesta laatikolle), jako-askin vivun reikää tarvii ehkä suurentaa, syyläri tiputtaa korotuksen verran alemmas tai muokata tuulutunnelia että flekti toimii...jos haluaa hifistellä puskurien kanssa niin ne tarvii nostaa ylös... No ainakin nuo pitää tehdä, muuta ei nyt tule mieleen.

Tosiaan, seisontajarrun vaijeri taitaa jäädä lyhkäseks, taitaa helpoiten korjaantua ku siirtää sitä rungossa olevaa korvaketta eteenpäin.

Ja tärkein unohtu, ohjausakselin kiinnitystä joutuu muokkaamaan, mut siitä en nyt muista et mitä sille piti tehdä kaikkiaan.

Heikki H.
==================================================
Chevrolet K5 Blazer 6.2D+TH350+NP205+D44+12bolt

Edited by - 4x4_76 on 30/06/2004 19:11:13
Vastaa lainaten