Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rytari
ja jos oikein haluaa hifistellä niin laittaa sen tehostimen ja pääsylinterin wj:stä (99-04 grand cherokee), mulle ainakin oli bolt on juttu ja ero vakion, absittoman yksikalvoisen tehostinsysteemin jarrutehoon ja tuntumaan oli sama kun olis vaihtanut angliaan rs focuksen jarrut.
|
Siitähän mä tuossa sanoin jo ylempänä  Tosiaan myös ZJ:ssä sekä '95-> XJ:ssä on tuplakalvoinen tehostin.
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Limite
Kiitokset vastauksista.Mulla on varaosa autona -92 XJ ilman abseja ja sen osista ajattelinkin jarrut tuohon rakennellakin jossai vaiheessa.Nyt vaan kävi saakeli sillai että meni rakentelutalli vähän niinku alta ja toi tarvis kyl saada senverta tekohengiteltyä et pääsis kevääseen/uuteen tallipaikkaan asti.
|
Omaan '90 malliseen vaihdoin abs:it absittomiin pihalla muutamassa tunnissa rauhallista tahtia tehden. Kun on kaikki osat valmiina niin menee äkkiä eikä siinä mitään tallia tartte.
|