Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja -MaTTi-
Tätä mäkin tässä mietin, porukka syyttää ties mikskä vastuuntunnottomaks kaahariks jos ajelis esim. satasen alueella satasta 75 km/h ylämäkee kulkevan rekan ohi.
Sama paku, just identtisellä tekniikalla, rekisteröitynä pakuks, saa ajaa satasta ohite vaikka täydessä pokassa, mutta tämä kuorkiks rekisteröity yksilö ei saa mennä vaikka ei olis mitään kyydissä.
No, tietysti se raja on jossain aina oltava olemassa.
|
No, ainakaan kaikissa hummerin H2:ssa (siis se retkukeulalla, ja suoralla taka-akselilla) ei ole rajoitinta kuoppurina. En tiedä onko merkitystä sillä, että tullut omistajan mukana muuttoautona, mutta muistaakseni oli c-kortilla ajettava.
Tai ei se rajoitin ainakaan toiminut 110 nopeudessa

sitä en tiedä, paljonko nuo mailimittarit valehtelee, mutta hyvin kerkesi.
Ja noihin ajoneuvo kohtaisiin nopeusrajoituksiin;
Kun otetaan esim hdj-80, ja poistetaan 6 matkustajan penkit, ja tehdään työkaluille laatikko, niin maksiminopeus laskee 80 km/h:ssa, muuten sais ajella ainakin 120km/h!
siis kun maksimi ihmismäärää pudotetaan 8-2 kpl, ja ainakin osalle mukana kulkevia romuja on jonkin sortin säilytyslaatikko tms. niin muuttuu niin vaaralliseksi, että!
PS jos paku ja kuorkki on identtisiä, niin kuorkkiin saa ottaa enemmän kuormaa. ja kuorkin kuskille on opetettu, miten pitää kuormata ja sitoa