Mitä itse tuolla Hondamiehen nelivedolla on tullut ajettua niin jos sillä vähääkään jää johonkin lumeen kiinni ja pikkusen sudittaa niin se nelivetojärjestelmä ylikuumenee ja lopettaa toimimisen. Tähän riitti n.20m lumihangessa, joka on aika heikko suoritus. Alkaa toimia taas kun järjestelmä jäähtyy. Suzukin vastaavalla systeemillä en saanut sitä ylikuumeneen, eli toimi koko ajan.
Nuo 2000-luvun alun laitteet on kait bensa malleja? Itse kyllä unohtaisin bensamallin missä on yli 300tkm mittarissa. Kait se kestää? CR-V hinnalla sais jo vähemmän ajettua neliveto farkkua. Bensana VAG tuotteet, Suzuki ja Subaru. Subarulta Outback niin on tilaa enemmän ja hieman enemmän maavaraa. Kulutus taitaa olla samaa luokkaa? Jos haluu pienemmät kilometrit ja kulutuksen niin Suzukin Liana 4grip. Huomattavasti parempi nelivetojärjestelmä kuin Hondalla ja menee paljon pienemmällä. Tämän tiedän siitä kun olen tuollaisen omistanut ;-) Dieselinä ei taida olla mitään muuta kuin vag tuotteita tuossa hintaluokassa? Ehkä volvo voi löytyä?
CR-V:tä en vielä ole omistanut kun on niin turha laitos. Se neliveto järjestelmä on vaan niin onneton. Kunnon wannabee neliveto, mistä ei koskaan sitä nelivetoa löydy kun sitä oikeasti tarvisi. Näin sanoi eräs tuttu millä oli CR-V.
|