Viestiketju: naftavammaa?
Näytä yksittäinen viesti
  #2  
Vanha 20.10.2012, 19:49
-Jarkko-:n Avatar
-Jarkko- -Jarkko- ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 26.09.08
Sijainti: Ruokolahti
Viestit: 2.269
Perusasetus

Siirtopumppu ehtoopuolella epäilisin, soppa loppuu ajastaan kun ei saa kierroksia.
Tai tankin huohotus tukossa.

Noita ainankin itse tutkisin ennenkuin räjäyttäisin koko pannun osiksi.

Ja nämä ihan vain kyseisestä automallista mitään tietämättä.
Vastaa lainaten