Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Byrocrat
Mitäs ihmeellistä tai poikkeuksellista tuossa on  Siirtokilvethän on juurikin sitä varten, että ajokki saadaan siirrettyä korjaamolle/korjaamolta, testiin ja/tai katsastukseen! Konttorin täti siis teki vain sen mitä pitikin ja oli kai jotakin kysyny jos kerta osas kirjoittaa kilpien käytölle jonkin tarkoituksen
Ja kommenttina tuohon trafin päätökseen koskien harrasteralleja http://harrasteralli.net/wp-content/...rtoluvista.pdf Aika selkeää ja yksiselitteistä tekstiä. Jos siis suunnistusoffareilla on tavoitteena että siirtokilvillä voi ajella ihan virallisesti kisoissa (vertaa ralliautojen vastaava) niin vaihtoehtoja on edelleen täällä moneen kertaan mainitut  Joko järjestätte Offroad-suunnistuksen AKK:n lajiksi, Offi-Trial siellä jo onkin ja hankkiudutte (ainakin järjestävät seurat) AKK:n jäseniksi, joka merkitsee hieman kuluja jäsenmaksuina AKK-Motorsport ry:lle tai kasaatte valtakunnallisen OffRoad-keskusjärjestön johon kuuluu kaikki nykyiset (jotta yhdistystä voisi kutsua valtakunnalliseksi) Suomessa offia harrastavat yhdistykset.
En usko että mitään oikotietä hommaan löytyy joten edellyttää järjestäytymistä joko olemassaolevaan organisaatioon tai sitten on muodostettava oma 
|
Eihän maasturille parempaa testipaikkaa ole kuin suunnistuskisat :-) eihän noita kilpiä olis ikinä pitäny myöntää suunnistuskisoihin tuolla kilpailu perusteella, tää syksynä ite kuulin eka kertaa että sillä perusteella saatu.