Näytä yksittäinen viesti
  #235  
Vanha 15.10.2012, 16:50
Byrocrat Byrocrat ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 05.04.06
Sijainti: Espoo, Finland.
Viestit: 3.194
Exclamation

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja lepoantti Näytä viesti
aika huima juttu!!!! viime viikolla hain siirtokilvet kahdeksi päiväksi vuosimallin -79 autoon jonka edellinen katsastus oli toimitettu -97 ja kilvistä se oli poistettu 2000. A-katsastuksen konttorilta täti antoi kilvet ilman mitään ongelmia tehonmittaus/korjaamo ja katsastuskäyntiä varten. kyse siis nelivetoisesta toyotasta joka voisi olla offroad tai onroad tai mitä tahansa, ei siinä tiskillä kysytty muuta kuin rahaa kun paperit ojensin ja sanoin tarvitsevani puuhakilvet. saati että olisi myönnetty kilvet ja kielletty tai varoitettu ajamasta!!!
Mitäs ihmeellistä tai poikkeuksellista tuossa on Siirtokilvethän on juurikin sitä varten, että ajokki saadaan siirrettyä korjaamolle/korjaamolta, testiin ja/tai katsastukseen! Konttorin täti siis teki vain sen mitä pitikin ja oli kai jotakin kysyny jos kerta osas kirjoittaa kilpien käytölle jonkin tarkoituksen

Ja kommenttina tuohon trafin päätökseen koskien harrasteralleja http://harrasteralli.net/wp-content/...rtoluvista.pdf Aika selkeää ja yksiselitteistä tekstiä. Jos siis suunnistusoffareilla on tavoitteena että siirtokilvillä voi ajella ihan virallisesti kisoissa (vertaa ralliautojen vastaava) niin vaihtoehtoja on edelleen täällä moneen kertaan mainitut Joko järjestätte Offroad-suunnistuksen AKK:n lajiksi, Offi-Trial siellä jo onkin ja hankkiudutte (ainakin järjestävät seurat) AKK:n jäseniksi, joka merkitsee hieman kuluja jäsenmaksuina AKK-Motorsport ry:lle tai kasaatte valtakunnallisen OffRoad-keskusjärjestön johon kuuluu kaikki nykyiset (jotta yhdistystä voisi kutsua valtakunnalliseksi) Suomessa offia harrastavat yhdistykset.

En usko että mitään oikotietä hommaan löytyy joten edellyttää järjestäytymistä joko olemassaolevaan organisaatioon tai sitten on muodostettava oma
Vastaa lainaten